Werkzaamheden
Holiday Courier

Werkzaamheden
Kid's Courier

Voorwaarden

Financiën

Procedure

Wat krijg je

Stage ervaringen

Fotoalbum

 

 

Werkzaamheden Holiday Courier

Als Holiday Courier zorg je ervoor dat de accommodatie van je gasten er bij ontvangst op en top uitziet. Elke Eurocamp camping heeft een eigen receptie die je zelf mag inrichten.

Je hebt regelmatig receptiedienst, je ontvangt je gasten netjes bij hun aankomst en bent beschikbaar voor alle hun vragen gedurende hun vakantie. Jij en je collega’s zorgen dat jullie gasten een zorgeloze en onvergetelijke vakantie hebben.

Accommodaties's onderhouden
Ontvangst

Je werkt 5,5 dagen per week en bent dus 1,5 dag vrij per week. Je werkt in een team samen met collega's uit andere landen en zult dus goed in staat moeten zijn om in een teamverband te werken.

In het voorseizoen moet je assisteren bij het opbouwen van de tenten (montage), vervolgens moeten de tenten en caravans schoongemaakt worden, zodat de eerste gasten erin kunnen (montage-cleaning). Tijdens het seizoen moet bij vertrek van gasten de accommodatie voor 15.00 uur weer in perfecte staat zijn voor ontvangst van de nieuwe gasten.(cleaning)

Regelmatig ga je bij de gasten langs om te informeren hoe het gaat en/of er nog klachten / wensen zijn. Alle gasten worden minimaal 2x bezocht. (arrival and depart visit)

Je moet in staat zijn om een planning voor jou camping te maken en je moet extra boekingen en overboekingen naar andere campings verzorgen voor gasten die dat wensen. Ook de financiële afhandeling van dit soort zaken moet je kunnen verzorgen.

Ook krijg je te maken met voorraadbeheer en bijbestellen van voorraden. Ook heb je ongeveer 1 x per week ECO (Emergency Call Out), wat betekent dat je een avond en nacht stand-by bent voor alle voorkomende problemen en vragen.